23 Haziran 2017 Cuma

Senden Önce Ben & Senden Sonra Ben




Senden Önce Ben

Arka Kapak Yazısı 

Birbirlerine aşktan başka verecek hiçbir şeyleri yoktu...

Yaşamın ince detayları Lou'dan sorulur. Otobüs durağıyla ev arasında kaç adım var? Çalıştığı kafeye gelip gidenler nasıl bir hayat yaşıyor? Parlak yeşil elbisenin altına ne renk külotlu çorap giyilir? Onda bu soruların hepsinin cevabı var. Kolayca mutlu olabildiği küçücük dünyasında bilmediği tek şey hayatın çok daha karmaşık soru ve cevaplarla dolu olduğu...

Geçirdiği motosiklet kazasıyla hayatı altüst olan Will uzun süredir karmaşık sorularla meşgul. Bu hayatta diğer insanları mutlu eden küçük şeyler ona biraz olsun keyif vermiyor. Çevresindeki tüm renkler birden griye dönmüş ve böyle bir umutsuzluk içindeyken yapabileceği tek şeyin hayatını sonlandırmak olduğunu düşünüyor.

Peki, asık suratlı, aksi ve geçimsiz Will, Lou'nun rengârenk yaşamıyla karşılaşırsa neler olur?

Mucizelere inanmıyorsanız durup bir kez daha düşünün... 




Normalde aşk romanlarını falan seven biri değilimdir. Mıç mıç gerçek hayatta asla olmayan romantiklikler bana göre değildir hiç. Bu kitapta o kadar fazla yok böyle sahneler ancak yine de herkesin abarttığı kadar da muhteşem değil. Kolay okunuyor, basit bir kitap. Vasat da demiyorum tabii, emek var sonuçta. Sonu daha en başından açıktı. Spoiler olmasın diye bir şey demiyorum ama okuyan anlamıştır. Bu kadar açık olmasına rağmen ben açıkçası bir sürpriz beklerdim sonunda. Yazarlar galiba okuyucuları ağlatmayı çok seviyor (nolet olsun).

Bununla beraber anladım ki aşk romanları bana göre değil :D Gıccccık oluyorum resmen.Cidden hiç gerçekçi gelmiyor. Tamam kitap da bir kurgu sonuçta ama böyle hiçbir zaman göremeyeceğimiz aşklar olunca da gına geliyor artık.


Senden Sonra Ben

Arka Kapak Yazısı

Louisa Clark ve Will Traynor birlikte altı ay geçirmiştir. Koca bir yılın yarısı... Ve bu altı ay çok şeyi değiştirmiştir. Lou artık kendi hayallerinden korkan o kasabalı kız değildir fakat hayatı Will'in istediği gibi cesurca yaşamayı da başaramıyordur. Sevdiklerini kaybeden insanların yollarına nasıl devam ettiklerini bilmiyordur çünkü Will'in olmadığı bir dünya onun için hâlâ katlanılması zor bir yerdir. Boş bir apartman dairesinde yaşıyor, havaalanında korkunç bir işte çalışıyordur. Yaşasa da onun için hayat diye bir şey yoktur, ta ki karşısına onu Will'e götüren, kimsenin haberinin olmadığı bir bağlantı çıkana dek...

Kederden arınma yolculuğu hiçbir zaman dolambaçsız değildir ama hayat bazen o incecik çizgide yürürken sunar mucizelerini... Lou sonunda umudu tekrar bulup yeni bir hayat için hayaller kurmaya başlayabilecek midir?


Hikâyelerin mutlu sonla bitmesi için yola devam etmek gerekir...




Nedense bu kitabı bitirmem çok kısa sürdü. 1.5 günde falan bitti. Önceki kitabını biraz gömmüştüm biliyorum :D Ama dili cidden çok kolay, baya su içer gibi okuyorsunuz (benzetme kalp ben). Ve nedense bu kitabı daha çok sevdim. Galiba hastalıklı, imkansız aşktan sonra daha mantıklı geldi, bilemiyorum. Her neyse. Aşk meşk sevenler için idead iki kitap. Kesin okuyun yani :D Ama benim gibi cinsseniz biraz gıcık olabilirsiniz.

Yazımızın burada sonuna geldik. Instagramdan takip etmeyi unutmayın: degisikbirkitapkurdu





2 yorum:

  1. Senden Önce Ben'den sonra Senden Sonra Ben'i okumakta kararsızdım. Sanki yazar ilk kitap begenilince hadi devamını getireyim gibi bir kitap olarak gelmişti. O yüzden kitabı almamıştım. Ancak senin yorumun beni biraz daha gayretlendirdi senin zevkine güveniyorum ve okuycam en kısa zamanda 🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani evet biraz o amaçla yazılmış olabilir tabii. Ama genelde hiçbir yazar bu şekilde devam ettirme ihtiyacı duymaz nedense. Böyle bir olaydan sonra ne olabileceği bize kalmıştır. Burada yazar konuyu ele alıp devam ettirmiş. Şaheser diyemesem de iyiydi bence. İlk kitap kadar zevk vermiyor tabii :) Şimdiden iyi okumalar ♥

      Sil

PDF Kitap Listesi 2

1) Psikiyatrist İndirmek için tıklayın. 2) Labirent Serisi Ölümcül Kaçış indirmek için tıklayın. Alev Dene...