12 Haziran 2017 Pazartesi

kitapdostum.com İlk Takasım ve Düşüncelerim

Herkese merhabalar ! Bu yazımda bir çoğunuzun duyduğu kitapdostum.com ile ilgili yazı yazmak istedim.

Çok önceden beri duymuştum ama hiç takas yapmamıştım. Kütüphanesine şöyle bir baktığımda baya güzel kitapların olduğunu gördüm.

Hemen kitaplığımda geçen sene okuduğum ama hiç sevmediğim 'Sırlar Uçurumu' adlı kitabı aldım, takas için ekledim. Daha sonra kitapdostum'un kütüphanesine baktım ve bir de ne göreyim ! İclal Aydın'ın kitabı ! *-* Zaten alacak listemde olduğu için hemen atladım. Ayrıca eski basım olması daha da cezbetti beni.

Böylece ilk takas isteğimi göndermiş oldum. Kitapdostum onayladıktan sonra telefonuma bir müşteri numarası geldi. Bu numara ile Yurtiçi Kargo'ya gittiğinizde kitabınızı ücretsiz olarak gönderebiliyorsunuz. Ben de hemen koştum kargoya :D Kitabımı saat 16 sularında yolladım. Ertesi gün ise ne göreyim ! Kitabım kargoya verilmiş bile :O Kargoya verildikten bir gün sonra da elime ulaştı.

Bazı kitapları da kitapdostumun kütüphanesinden değil, kullanıcıların kütüphanesinden talep edebiliyorsunuz. Ancak bu işlemde kargo ücretini siz ödüyorsunuz.



Tek bir eksisi var o da ayda sadece bir kere takas yapabiliyorsunuz. Bunun dışında ben çok memnun kaldım. Bu takas sınırı umarım en kısa sürede kaldırılır :) Elimde beğenmediğim, orada burada duran bir sürü kitap vardı. Şimdi hepsini istediklerim ile değiştireceğim ! Bence siz de denemelisiniz. Elinizde sadece bir kitap olsa dahi, okudukça değiştirerek bir sürü kitap okuyabilirsiniz ! Üstelik para vermeden :) Bu harika uygulama için çok teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PDF Kitap Listesi 2

1) Psikiyatrist İndirmek için tıklayın. 2) Labirent Serisi Ölümcül Kaçış indirmek için tıklayın. Alev Dene...